Нова освітньо-професійна магістерська програма «Комп’ютерні науки»
 
late01
НЕ ПРОПУСТІТЬ СВІЙ ШАНС!

Спеціальність 122 Комп’ютерні науки

Рівень підготовки – магістр на базі ступеню вищої освіти бакалавра
Ліцензований обсяг – 15 місць, денна форма навчання
Термін навчання 1 рік 5 місяців, 90 кредитів ЄКТС

 

phone
Телефонуйте нам
(057) 707-31-45, (057) 707-31-31,
(097) 111-20-10, (097) 517-22-79, (099) 680-23-11
mail1
Напишіть нам
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

go
Приходьте до нас

Харків, вул. М. Бажанова, 17, ауд. 229, 231, каф. ПМіІТ (центр. корпус, 2 поверх).
 
Ми познайомимо вас з кафедрою, що веде підготовку.

Ми допоможемо вам розробити стратегію вступу.

Ми проконсультуємо вас з питань профорієнтації.
 

 

Основні професійні компетентності у галузях:

 

 p01a

 

 

Вітчизняні та міжнародні комп’ютерні компанії чекають на наших випускників!

 

 p02

 

 p03a

 

Вступникам

При поданні заяви через Електронний вступ шукайте нас за адресою:
Харківська обл., м. Харків, Київський район

 

Випускникам шкіл Випускникам коледжів та технікумів

 

Кафедра Прикладної математики та інформаційних технологій здійснює підготовку бакалаврів за такими спеціальностями:

122 - Комп'ютерні науки

126 - Інформаційні системи та технології

151 - Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології

 

Спеціальності 151 «Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології» надається особлива підтримка – для поданих заяв з пріоритетністю 1 та 2 сума балів множиться на 1,02.

 

Спеціальність Спеціалізація (освітня програма) Перелік конкурсних предметів для бюджетних пропозицій Вага предметів сертифікату ЗНО Вага атестату про повну загальну освіту Мінімальна кількість балів
122 Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки Українська мова та література
Математика
Фізика або Іноземна мова
0,4
0,3
0,2
0,1 100
126 Інформаційні системи та технології Інформаційні системи та технології Українська мова та література
Математика
Фізика або Іноземна мова
0,4
0,3
0,2
0,1 100
151 Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології Системна інженерія Українська мова та література
Математика
Фізика або Іноземна мова
0,4
0,3
0,2
0,1 100

 

Майбутні вступники отримали право вибирати свій шлях заздалегідь.
Якщо хтось має велике бажання вчитися у нас, але не впевнений, що його бали по математиці будуть конкурентоспроможними, є можливість одразу обрати контрактну форму навчання.
За контрактною (не бюджетною) формою навчання на спеціальності 126 "інформаційні системи та технології" та 151 "Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології" подаються такі сертифікати:

1 – сертифікат з української мови,
2 – сертифікат з історії України,
3 – сертифікат з іноземної мови або математики.

 

Beketov

Випускникам коледжів та технікумів

 

Програми вступних випробуваннь:

122 - Комп'ютерні науки (основна | додаткова)

126 - Інформаційні системи та технології (основна | додаткова)

151 - Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології (основна | додаткова)

 

Прийом заяв і документів, вступні випробування, конкурсний відбір та зарахування на перший курс (зі скороченим строком навчання) або на другий та наступні курси (з нормативним строком навчання) на навчання за освітніми програмами підготовки бакалавра на основі здобутих освітньо- кваліфікаційних рівнів або ступенів в такі терміни:

clllege01

Випускникам шкіл

При поданні заяви через Електронний вступ шукайте нас за адресою:
Харківська обл., м. Харків, Київський район

 

ПОРЯДОК ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗАЯВИ:

  1. Для подання електронної заяви вступник повинен зареєструватись на інтернет-сайті за адресою http://ez.osvitavsim.org.ua.

    Під час реєстрації на зазначеному сайті вступник має зазначити наступні дані: 
    •    адресу електронної пошти, до якої абітурієнт має доступ; 
    •    номер, пін-код та рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання; 
    •    серію та номер атестата про повну загальну середню освіту.

    Всі подані вступником дані перевіряються в Єдиній державній електронній базі з питань освіти. При цьому прізвище, ім'я, по батькові вступника у сертифікаті (сертифікатах) зовнішнього незалежного оцінювання повинно збігатися з прізвищем, іменем, по батькові вступника в атестаті про повну загальну середню освіту.
  2. У разі подання правильної інформації та збігу прізвища, імені, по батькові вступника у документах, дані про які знаходяться в Єдиній державній електронній базі з питань освіти, вступник отримує електронною поштою логін та пароль для доступу до особистого електронного кабінету.
  3. Доступ до особистого електронного кабінету вступник отримує після введення на інтернет-сайті http://ez.osvitavsim.org.ua свого логіна та паролю: кнопка Вхід (у правому верхньому куті вікна)

    Після реєстрації в особистому електронному кабінеті вступник вносить до Єдиної бази такі дані про себе: 
    •    стать, 
    •    місце проживання, 
    •    номери телефонів (домашній та/або мобільний із зазначенням телефонних кодів), 
    •    дату видачі медичної довідки за формою № 086-о, 
    •    середній бал додатка до атестата про повну загальну середню освіту

Далі абітурієнт обирає вищі навчальні заклади і напрями (спеціальності) на які він подаватиме заяву про вступ. 
При поданні заяви через Електронний вступ шукайте нас за адресою: Харківська обл., мХарків, Київський район

РЕЖИМИ ЕЛЕКТРОННОЇ ЗАЯВИ

  1. Подані вступником електронні заяви відразу відображаються у розділі Єдиної бази, до якого мають доступ приймальні комісії вищих навчальних закладів, обраних вступником. У момент подання електронна заява отримує статус "Заяву подано до ВНЗ".
  2. Визначення статусу електронної заяви, що прийнята до розгляду, здійснюється приймальною комісією вищого навчального закладу протягом 24 годин з часу її прийняття і відображається в особистому кабінеті вступника із значеннями: "Заяву зареєстровано у ВНЗ" або "Заява потребує уточнень".

Електронна заява, що протягом 48 годин з моменту подання вступником не отримала іншого статусу, ніж "Заяву подано до ВНЗ", автоматично анулюється.

При встановленні електронній заяві статусу "Заява потребує уточнень" уповноважена особа приймальної комісії вуз має невідкладно внести до відповідного розділу Єдиної бази вичерпний перелік даних, що потребують уточнення, із зазначенням способу та дати, до якої їх необхідно подати.

Внесені дані відображаються в особистому електронному кабінеті вступника. Після уточнення вступником необхідних даних уповноважена особа змінює статус електронної заяви вступника на "Заяву зареєстровано у ВНЗ".

Подана електронна заява МОЖЕ БУТИ АНУЛЬОВАНА (ВИДАЛЕНА) вступником в особистому електронному кабінеті тільки до моменту отримання статусу "Заяву зареєстровано у ВНЗ" або "Заява потребує уточнення".

  1. Після реєстрації заяви у вищому навчальному закладі на підставі рішення приймальної комісії вищого навчального закладу про допущення чи недопущення вступника до участі у конкурсному відборі уповноважена особа встановлює один з таких статусів електронної заяви вступника: 
    •    "Власника заяви допущено до участі у конкурсному відборі", 
    •    "Власника заяви не допущено до участі у конкурсному відборі".
    Якщо вступника допущено до конкурсного відбору він очікує оприлюднення рейтингових списків у строки, визначені умовами прийому до вищих навчальних закладів України.
  2. У випадку проходження конкурсного відбору уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника, який пройшов конкурсний відбір та до якого приймальною комісією прийнято рішення про рекомендацію до зарахування на навчання, зі статусу "Власника заяви допущено до участі у конкурсному відборі" на статус "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету".

Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету", зобов'язаний у визначені умовами прийому строки прийняти рішення щодо вступу на зазначену спеціальність у обраному вищому навчальному закладі та відвідати приймальну комісію вищого навчального закладу для подання паперової версії заяви про вступ та необхідних оригіналів документів (атестат, сертифікат ЗНО та ін.).

Після виконання вступником зазначених вимог (особисте подання оригіналів документів), керівник вищого навчального закладу на підставі рішення приймальної комісії видає наказ про зарахування на навчання такого вступника. При цьому уповноважена особа приймальної комісії змінює статус електронної заяви вступника на "Власника заяви зараховано на навчання до ВНЗ".

У випадку якщо абітурієнт, електронна заява якого отримала статус "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти державного бюджету", не з’явився у встановлені строки до приймальної комісії вищого навчального закладу для підписання власної заяви про вступ та не подав оригінали документів, рішення про рекомендування його на зарахування анулюється приймальною комісією вищого навчального закладу.

На підставі цього уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника на статус "Власника заяви виключено із списку рекомендованих до зарахування на навчання за кошти державного бюджету".

Для електронних заяв, поданих вступниками, відносно яких рішення про рекомендацію до зарахування на навчання за кошти державного бюджету приймальною комісією не прийнято, встановлюється статус "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб".

Вступник, статус електронної заяви якого встановлено як "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб", зобов'язаний у визначені умовами прийому вищого навчального закладу строки прийняти рішення щодо вступу на зазначену спеціальність та відвідати приймальну комісію вищого навчального закладу для подання паперової версії заяви про вступ та необхідних оригіналів документів (атестат, сертифікат ЗНО та ін.).

У випадку якщо абітурієнт, електронна заява якого отримала статус "Власника заяви рекомендовано до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб", не з’явився у встановлені строки до приймальної комісії вищого навчального закладу для підписання власної заяви про вступ та не подав оригінали документів, рішення про рекомендування його на зарахування анулюється приймальною комісією вищого навчального закладу.

На підставі цього уповноважена особа приймальної комісії вузу змінює статус електронної заяви вступника на статус "Власника заяви виключено із списку рекомендованих до зарахування на навчання за кошти фізичних, юридичних осіб".

Формування списків рекомендованих до зарахування вступників на навчання за кошти фізичних та юридичних осіб відбувається у межах ліцензійного обсягу.

:

Під час подання заяви в паперовій формі вступник пред’являє особисто оригінали:
- документа, що посвідчує особу;
- військового квитка або посвідчення про приписку–для військовозобов’язаних (крім випадків, передбачених законодавством);
- документа державного зразка про раніше здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень), на основі якого здійснюється вступ, і додаток до нього;
- сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання для вступників на основі повної загальної середньої освіти:
- документів, які підтверджують право вступника на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1 на основі повної загальної середньої освіти.


Вступники, які проживають на тимчасово окупованій території України або переселилися з неї після 01 січня 2018 року, а також вступники, які проживають на територіях, де органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, подають документи з урахуванням особливостей, передбачених наказом № 560 та наказом № 697 відповідно.
У разі відсутності з об’єктивних причин документа про здобутий освітній ступінь (освітньо-кваліфікаційний рівень) може подаватись довідка державного підприємства «Інфоресурс» про його здобуття, у тому числі без подання додатка до документа про здобутий освітній (освітньо- кваліфікаційний) рівень.


До заяви, поданої в паперовій формі, вступник додає:
- копію документа, що посвідчує особу;
- копію документа державного зразка про раніше здобутий освітній (освітньо-кваліфікаційний) рівень, на основі якого здійснюється вступ, і копію додатка до нього;
- копію сертифіката (сертифікатів) зовнішнього незалежного оцінювання для вступників на основі повної загальної середньої освіти:
- чотири кольорові фотокартки розміром 3 х 4 см.


Вступники, які проходять творчі конкурси, допускаються до участі в них за наявності оригіналу документа, що посвідчує особу, та сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання (за наявності).
Інші копії документів подаються вступником, якщо це викликано особливими умовами вступу на відповідні конкурсні пропозиції, установлені законодавством, у строки, визначені для прийому документів.


Копії документів, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов для зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1 на основі повної загальної середньої освіти подаються вступником особисто при подачі документів у паперовій формі у визначені терміни. Не подані своєчасно документи, що засвідчують підстави для отримання спеціальних умов на зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1 на основі повної загальної середньої освіти, унеможливлюють їх реалізацію.


Усі копії документів засвідчуються за оригіналами Приймальною комісією Університету. Копії документа, що посвідчує особу, військового квитка (посвідчення про приписку) не підлягають засвідченню. Копії документів без пред’явлення оригіналів не приймаються.


Приймальна комісія здійснює перевірку підстав для отримання спеціальних умов для зарахування за співбесідою, на участь у конкурсі за результатами вступних іспитів та/або квотою-1, квотою-2 на основі повної загальної середньої освіти та спеціальних умов для осіб, які зараховані на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб для здобуття освітнього ступеня бакалавра на основі повної загальної середньої освіти, на переведення на вакантні місця державного замовлення та за рахунок цільових пільгових державних кредитів.


Приймальна комісія здійснює перевірку середнього бала документа про освіту, поданого в паперовій формі (обчислює в разі відсутності), затверджує його своїм рішенням і вносить інформацію про середній бал документа про освіту до Єдиної бази. У разі подання вступником заяви в електронній формі Приймальна комісія здійснює перевірку середнього бала документа про освіту на підставі його сканованої копії (фотокопії).


Приймальна комісія розглядає заяви та документи вступників і приймає рішення про допуск до участі в конкурсному відборі для вступу на навчання до Університету протягом трьох робочих днів з дати реєстрації заяви в Єдиній базі або отримання результатів вступних випробувань, але не пізніше наступного дня після завершення прийому документів. У разі порушення з вини Університету встановленого терміну розгляду заяв та документів вступників, реєстрація та розгляд наступних заяв тимчасово припиняється до закінчення опрацювання прострочених заяв та документів. Оприлюднення поточних рейтингових списків вступників здійснюється на офіційному веб-сайті Університета на підставі даних, внесених до Єдиної бази.

 

НАВЧАЙТЕСЬ З НАМИ В IT-START


Запрошуємо  студентів, учнів старших класів загальноосвітніх шкіл, ліцеїв, коледжів, технікумів! 
Наші пропозиції:

WEB-ПРОГРАМУВАННЯ (JavaScript, HTML, CSS)

В результаті вивчення дисципліни Ви зможете застосовувати на практиці найсучасніші веб-технології для забезпечення обчислювальних потреб багатьох користувачів, обробки транзакцій у тому числі на хмарних сервісах.

Вивчення курсу забезпечує отримання знань із застосування високорівневих мов програмування  веб-додатків.

Теми:

  1. Засоби веб-розробки та веб-верстання HTML, CSS.
  2. Основи мови програмування JavaScript як мови сценаріїв веб-сторінок.
  3. Microsoft Azure - платформа хмарних обчислень.
  4. Можливості back-end JavaScript фреймворку Node JS.

Випускна робота. Побудова структури та розробка повноцінного  веб-додатку.  Пояснювальна записка.

СИСТЕМНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ

Курс спрямований на вивчення структури сучасних серверних операційних систем (Windows Server і / або Linux).

В результаті вивчення курсу слухач отримає навички:

  • оперативного налаштування операційної системи (Windows і / або Unix), програми, необхідні для роботи компанії (офісні, графічні, бухгалтерські та ін.),
  • підтримки  працездатності електронної пошти,
  • забезпечення антивірусного захисту,
  • налагодження  інфраструктури сервісів.

Теми:

  1. Обслуговування серверів компанії - контроль технічного стану, усунення технічних проблем, модернізація, резервне копіювання.
  2. Контроль стану парку комп'ютерної та оргтехніки: діагностика налаштування, ведення інвентаризації.
  3. Установка і підтримка програмного забезпечення операційної системи Windows (MS Office, поштових клієнтів, засобів зв'язку та іншого прикладного програмного забезпечення).
  4. Налагодження та обслуговування FTP-сервісів компанії.
  5. Підтримка та забезпечення роботи поштового сервера.
  6. Підтримка функціонування Web-сайту.
  7. Віртуалізація серверів.

Випускна робота. Постановка і реалізація задачі інсталяції операційної системи, поштового сервера.

Форма звіту – пояснювальна записка, програмне забезпечення.

МОДЕЛЮВАННЯ ТА РІШЕННЯ ПРАКТИЧНИХ ОПТИМІЗАЦІЙНИХ ЗАДАЧ

У різних областях своєї діяльності людина практично щодня стикається з проблемою прийняття рішень для досягнення тих чи інших цілей: збільшення прибутку, зниження витрат, підвищення продуктивності праці, раціональне використання обладнання і матеріалів, підвищення ефективності інвестицій. Ці та інші аспекти практичної діяльності призводять до необхідності раціонального використання обмежених ресурсів (матеріальних, енергетичних, фінансових, трудових та ін.). Для розв’язання цієї проблеми людині необхідно приймати певне, найкраще для нього рішення.

Мета курсу: навчити слухачів практичним навичкам формалізації і вирішення практичних оптимізаційних задач, розвинути логічне мислення.

В результаті вивчення курсу слухач:

- вивчить стратегію і тактику побудови математичної моделі реальної оптимізаційної задачі, включаючи формалізацію цільової функції та обмежень;

- вивчить точні і приблизні методи розв'язання основних класів оптимізаційних задач;

- отримає знання арсеналу вільного і пропрієтарного програмного забезпечення розв’язання оптимізаційних задач.

Теми:

  1. Побудова оптимального маршруту.
  2. Задача оптимального завантаження транспортних засобів.
  3. Побудова оптимального портфеля акцій.
  4. Задача багатокритеріального вибору.
  5. Задачі девелопменту та редевелопменту.

Випускна робота. Моделювання та розв’язання однієї з реальних оптимізаційних задач, форма звіту - пояснювальна записка, програмне забезпечення процесу розв’язання.

АДМІНІСТРУВАННЯ МЕРЕЖ

В курсі розглядаються питання функціонування локальних мереж, типи топології мереж, методики їх побудови, фактори, що впливають на працездатність мереж.

Мета курсу: забезпечити слухачів базовими знаннями принципів побудови сучасних корпоративних мереж і систем; ознайомити з сучасними реалізаціями структур управління корпоративними мережами; навчити застосуванню засобів адміністрування корпоративних мереж.

Теми:

  1. Призначення і режими роботи мережевого устаткування.
  2. Техніко-експлуатаційні характеристики мережевого обладнання.
  3. Правила технічної експлуатації мережевого обладнання.
  4. Апаратне і програмне забезпечення мереж.
  5. Системи організації комплексного захисту інформації в мережах.
  6. Способи попередження несанкціонованого доступу до інформації в мережах.
  7. Оперативно-технічне керівництво та управління мережею (розподіл IP-адресів, конфігурація маршрутизатора).
  8. Забезпечення доступу в мережу; забезпечення функціонування основних мережевих сервісів (DNS, e-mail та ін.).

Випускна робота. Розробка структури локальної корпоративної мережі на прикладі реального підприємства.

ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТООБІГ

Розглядаються основні поняття і нормативна база для організації документообігу, стилістичні та технічні особливості складання ділових документів, практичні прийоми роботи з документами на базі офісних додатків, елементи автоматизації обробки документів, використання хмарних технологій і спеціалізованих ресурсів для створення електронного офісу.

Мета курсу: навчити навичкам практичного застосування інформаційних технологій і систем електронного документообігу в практичній діяльності.

Теми:

  1. Діловодство і документообіг: поняття, принципи організації, стандарти, нормативна база України.
  2. Оформлення, реєстрація та супровід ділових документів.

- стилістика і вимоги до ділових документів;

- особливості написання та оформлення різних типів документів;

- робота з реквізитами;

- особливості ділової та електронного листування;

- реєстрація та контроль виконання документів;

- робота з вхідною, вихідною документацією, ведення справ, архівація;

  1. Управління документальними потоками. Оптимізація потоку документів.
  2. Елементи автоматизації документообігу (на базі офісних додатків).
  3. Хмарні технології та електронний документообіг.
  4. Проведення приватної документообіг. Проблеми інформаційної безпеки.
  5. Системи планування і моніторингу в електронний документообіг.
  6. Спеціальні онлайн ресурси для роботи з документами.

Випускна робота. Розробка ділових документів з використанням елементів автоматизації, оформлення результатів у вигляді закінчених шаблонів. Отримання сертифікату Майкрософт. Форма звіту - пояснювальна записка.

 

КОМП'ЮТЕРНА ГРАФІКА І ЦИФРОВА ФОТОГРАФІЯ

У програмі курсу: поняття векторної і растрової графіки, робота з Adobe Photoshop, LightRoom, CorelDraw, основи цифрової фотографії, прийоми обробки зображень, комплексне використання векторних і растрових редакторів для створення графічного контенту.

Теми:

  1. Базові поняття і прийоми обробки растрової графіки (на прикладі Adobe Photoshop, LightRoom).
  2. Робота з векторною графікою (на прикладі пакета CorelDraw).
  3. Основи цифрової фотографії: характеристики обладнання, параметри зйомки.
  4. Комплексне використання векторних і растрових редакторів для створення графічного контенту.

Випускна робота. Створення закінченого графічного проекту (колаж, календар, плакат, фотокнига).

Наша адреса: м. Харків, вул. Маршала Бажанова, 17, ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, кафедра ПМіІТ, , 2 поверх, центрального корпусу, аудиторія  231

Тел. 707-31-45, 707-31-31, (099) 680-23-11, (063) 947-43-13

e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

http://pmit.kname.edu.ua

FaLang translation system by Faboba

FaLang Language Switcher

сайдбар

Новости с датой